7.10.2010

Tara ja (lähes) puhtaat paperit!

Olimme tänään frouvasheltin kanssa Tuomarinkartanon vinttikoirakeskuksessa shetlantilaisten joukkotarkastuksessa. Aika paljon ihmisiä ja mitä suloisimpiä shelttejä oli paikalla. Hienoa, että ihmiset jaksavat olla aktiivisia terveystarkastusasioissa. Mua kyllä toisaalta huvitti se, että muut sheltit siellä oli jotenkin tosi kauniita ja rodunomaisia ja sitten mä tulen sinne tuollaisen monsterisheltin kanssa. :D No, empä antanut sen haitata.

Taralta sitten tosiaan tutkittiin terveeksi polvien ja sydämen osalta. Etenkin sydämen puolesta olen erittäin huojentunut! Silmissä Traalla on edelleen se pentuajan CRD, mikä ei tule tosin koskaan vaikuttamaan rouvan elämään. Lääkäri puhui myös jostain toisesta diagnoosista, jota hän ei tosin Taralle antanut, vaikka jotakin aihetta sille olisi hieman kuulemma ollut. En muista tämän diagnoosin nimeä, mutta siihen ilmeisesti liittyi joku silmän takakapselin (?) löysyys. Tara sai siis lähestulkoon puhtaat paperit ja mä olen tosi onnellinen ja tyytyväinen. :)

Taran kanssa kun reissattiin tuonne kahdestaan (tai no, saatiin isältä kyyti sinne, mutta takasin tultiin julkisilla), muistin taas, miten unelmamatkustaja tuo on... Tara nukkui autossa, bussissa ja metrossa, ihan erilainen suhtautumistapa matkustamiseen kuin Neldalla, joka heiluu ja yrjöää ympäriinsä. Tara on vaan niin loistava. <3

Ei kommentteja: