13.2.2012

Oodi Taralle

Vaikka hiljaiseloa vietelläänkin, on minulla toki jaksamista juhlia parhaan ystäväni syntymäpäivää. :) Nimittäin yhdeksän vuotta sitten, juuri ennen ystävänpäivää, minulle syntyi ystävä. Tämä ystävä tulee minulle vuosi vuodelta yhä tärkeämmäksi, vaikka yhteiset vuodet hiljalleen vähenevätkin. Tämä ystävä on auttanut minua selviämään läpi teinivuosieni ja pysyy uskollisesti rinnallani yhä edelleen ollessani nyt nuori aikuinen. Tämä ystävä on minulle erittäin rakas ja tärkeä, toivottavasti meillä on vielä paljon yhteistä aikaa jäljellä. Tämän ystäväni nimi on Tara.  :) Paljon onnea siis rakkaalle 9-vuotiaalle mummukalleni! Sinua ei tule koskaan korvaamaan mikään.




Synttäri-ilme. :D


2 kommenttia:

marjo kirjoitti...

Onnea ihanalle mummo-koiralle! =)

Tiina kirjoitti...

Mummukka kiittää ja kumartaa. :)